Νέα..παλιά
Στην ετικέτα "στίχοι μου" προσέθεσα (κάποια από τα) κείμενα που ως τώρα κρατούσα σε χωριστό τετράδιο προορισμένο για ατελή τραγούδια..

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Λέξεις για το Τίποτα

Κι ήταν πολλά όσα έγραψα για 'σένα,
πολλά όσα είπα, 
πολλά όσα έδειξα.
Και τώρα πια τίποτα. 
Τίποτα να μας ενώνει. 
Ποτέ τίποτα. 
Μόνο οι αναμνήσεις,
που ξεθωριάζουν  δειλά.
Μόνο τα κείμενα,
που σε άλλους ταιριάζουν καλύτερα. 
Δεν ανήκουν σ' εσένα. 
Μερικά δεν ανήκουν ούτε σ' εμένα. 
Λες και τίποτα, τίποτα δεν ήταν δικό μας. 
Το "μας" ήταν στο μυαλό μας. 
Στο μυαλό μου. 
Εσύ το δρόμο σου κι εγώ το δικό μου. 
Σαν να μην συναντήθηκαν ποτέ τα βήματά μας. 
Σαν να πετούσα ενώ βούλιαζες εσύ στο χώμα, 
ή αντίστροφα. 
Σαν να μην ήταν τίποτα. 
Λέξεις μόνο όλα. 
Λέξεις ξένες. 
Λέξεις πολλές. 
Πια αλλαγμένες. 
Κι αν σ' αγάπησα ποτέ δεν έμαθα. 
Μια ζωή ερωτευμένη με τον έρωτα. 
Στον έρωτα όλα. 
Στη ζωή και στον έρωτα. 
Και έπειτα τίποτα. 
Μόνο λάθη σωστά. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου