Νέα..παλιά
Στην ετικέτα "στίχοι μου" προσέθεσα (κάποια από τα) κείμενα που ως τώρα κρατούσα σε χωριστό τετράδιο προορισμένο για ατελή τραγούδια..

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Μου λείπεις πριν-μην φύγεις

 Όσο είμαστε μαζί,
εντονότερα μου λείπεις συνεχώς και πιο πολύ
Όσο έρχομαι κοντά σου,
περισσότερο φοβάμαι όταν θα 'μαι μακριά σου
Παίρνω το λίγο από κάθε στιγμή
Το νιώθω πολύ
Αλλά δεν μου αρκεί
Συγχρόνως είμαι ευτυχισμένη κι υποφέρω
Ενώ είμαι σίγουρη.. δεν ξέρω
-Μη φύγεις! ,θα σου πω
θα 'θελα να σου πω
θα 'πρεπε;
μπορώ;
-Αφού είμαι εδώ. Εγώ είμαι εδώ.
θα/να μου πεις.
"Κι αυτό σωστό"
Τώρα είσαι εδώ
Κι είμαι κι εγώ
Όμως Μετά;


Με βασανίζουνε πολλά
Ό,τι συνήθισα στους άλλους να κατηγορώ
Όσο πιο καλό,
τόσο περισσότερο να ανησυχώ.
Δεν αντέχω
Τίποτα δεν είναι σταθερό
Όνειρο αληθινό
Κι όμως εγώ..


 Σε παρακαλώ
Πάρε με αγκαλιά
Σφιχτά
Όλα τ' άλλα περιττά
Σταμάτησε το χρόνο
Να 'μαι μ' εσένα μόνο
Να προλάβω να ανασάνω
Να μπορώ να σ' αισθανθώ
Δεν το είχα ως σκοπό
μα νομίζω πως μ' εσένα έχω πάθει εθισμό
Θέλω πάνω από μια δόση
Δεν το έχω ξανανιώσει
Είσαι εδώ,
 κι όμως μου λείπεις.
Κι αν σε δω
κι αν δε σε δω
πάλι μου λείπεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου