Νέα..παλιά
Στην ετικέτα "στίχοι μου" προσέθεσα (κάποια από τα) κείμενα που ως τώρα κρατούσα σε χωριστό τετράδιο προορισμένο για ατελή τραγούδια..

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2020

Φύγε

Με ενοχλεί που με νοιάζει. 
Δε μου χρειάζεται να σε χρειάζομαι. 
Δεν θέλω να σε θέλω. 
Προσπαθούσα, έλεγα, 
να σε θελήσω
για ανταπόδοση. 
Προσπαθώ, τώρα, 
να αποφύγω να νιώσω 
όπως μπορείς εσύ.
Δεν το αντέχω εγώ. 
Δε θέλω. 
Δε μου χρειάζεται.
Φύγε 
για να μη νιώθω πως σε εγκαταλείπω, 
για να μη αναγκαστώ να σε διώξω,
για να μη μου λείψεις αργότερα περισσότερο.


1 σχόλιο:

  1. Στο παρελθόν ειχα μια σχεση και ενώ εμείς νιώθαμε πολλά για την συντροφο εκείνη που είχαμε δίπλα μας ξαφνικά έκατσε απέναντί μας και μας πουλούσε ψέματα πως μας θέλει και πως μας αγαπάει! Ηταν και η απόσταση που την κούραζε..
    Οποτε Μονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή