Νέα..παλιά
Στην ετικέτα "στίχοι μου" προσέθεσα (κάποια από τα) κείμενα που ως τώρα κρατούσα σε χωριστό τετράδιο προορισμένο για ατελή τραγούδια..

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Μείνε στη μνήμη

Μην γίνεσαι ηλίθιος μες στη λήθη μου.

Μην μου χαλάς το παραμύθι μου.

Μην με παρεξηγείς για ο, τι σου έχω δώσει. 

Μην με κατηγορείς για ο, τι δεν μου έχεις ζητήσει.

Εσύ, ναι εσύ. 

Όποιος κι αν έχεις γίνει. 

Μην. Μην. 

Μείνε στη μνήμη.

Ποιος είσαι,

Τι είσαι,

Τι ήσουν,

Τι ήταν

δεν με νοιάζει. 

Για μένα ισχύει ο, τι είδα. 

Μια σελίδα.

Γραμμένη. 

Σκισμένη.

Χαμένη. 

Μπορεί να ξαναβρεθεί

και να έχει κάτι να μου πει. 

Μπορεί να έχει γίνει καράβι

και μόνη της να ταξιδεύει.

Μπορεί να μη θέλει να με ξέρει, 

να μην ξέρει να με θέλει. 

Για αυτό και δεν μπόρεσε να μείνει

παρά μόνο ίσως στη μνήμη. 

Και τελικά

εγώ είμαι πάντα η κακιά 

που προσπαθώ 

να φυλακίσω

τον αέρα, 

τον χρόνο

και τα χρώματα 

στον ουρανό το ηλιοβασίλεμα. 



1 σχόλιο: