Νέα..παλιά
Στην ετικέτα "στίχοι μου" προσέθεσα (κάποια από τα) κείμενα που ως τώρα κρατούσα σε χωριστό τετράδιο προορισμένο για ατελή τραγούδια..

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Για μένα

Για ποιον τα γράφω τα ποιήματα;
Ποιοι να 'ναι οι θύτες, ποιοι τα θύματα;
Δώρα είναι που δημιουργώ ή είναι προβλήματα;
Σε τι αναμνήσεις να γυρίσεις;
Και σε ποια μέλλοντα θα ζήσεις;
Τι εξηγήσεις να ζητήσεις;
Και που τιμές να αποτήσεις;
Για ποιον τα γράφω και γιατί;
Και αν ποτέ δε διαβαστεί
κανένα,
λιγότερο ή πιο πολύ
θα αξίζει απ' ο,τι είναι για μένα;
Όλα δικά μου είναι γραμμένα
και όνειρα και απωθημενα.
Κι αν τα μάθεις,
τι θα πάθεις;
Ακίνδυνα.
Είτε κρυμμένα είτε φανερά.
Είναι κοινά μας μυστικά.
Φυτρώνουν στα καμένα.
Δε ζήτησες ποτέ σου από μένα
κάτι άλλο
ούτε κι αυτό.
Και εγώ δε σου ζητώ
τίποτα άλλο
από αυτό.
Από μέσα μου ο,τι είναι θα το βγάλω
και αν σε εσένα φτάσει
έχει καλώς.
Αλλιώς
κάποιος άλλος
θα τα εκτιμήσει.
Τα δικά του.
Γιατί αυτά είναι για σένα.
Είναι για 'μένα.
Είναι για 'μας.
Τις εμπειρίες, τις αναμνήσεις μας,
τα όνειρά μου
και την καρδιά μου
που ένα -μικρό- κομμάτι της κρατάς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου